joi, 18 septembrie 2008

Printre exceptii?

In urma unor incursiuni pe mai multe blog-uri am constatat ca mai toata lumea care scrie are mai multe lucruri in comun si sincer eu nu ma numar deloc printre aceste persoane.
E plin de iubitori de Vama Veche. Ce e frate asa special in statiunea aia de drogati? Niciodata nu mi-a placut acolo si nici daca as avea cazare gratis nu m-as duce. O sa-mi sariti in cap ca: vai acolo e cea mai mare distractie, libertate, muzica buna, alcool si tigari, dar tot nu ma convinge nimeni. Si bineinteles cine iubeste Vama Veche e imposibil sa nu fie fan Vama. Eu nu le agreez deloc melodiile lor ( cu exceptia a doua dintre ele), iar pe Tudor Chirila nici atat. Mi se pare un mitocan si un needucat, dar poate ca e doar parerea mea.
Nu stiu de ce voi toti iubiti marea. Ei bine eu o urasc si nu ma pasioneaza mersul la mare mai mult de cateva zile. Nu-mi place apa aia murdara si plina de toate cele si nici agitatia.
Si am mai constatat ca mai toti ascultati alte genuri de muzica sau apartineti unor anumite "curente" (emo), dar gusturile nu se discuta.
Acum sa nu se inteleaga ca toata lumea e asa sau ca am vrut sa jignesc pe cineva.

Niciun comentariu: