vineri, 19 septembrie 2008

O voce placuta


De regula cand te afli intr-o stare de visare si melancolie trebuie sa se gaseasca ceva care sa te aduca cu picioarele pe pamant. Citeam niste chestii pe net si ma cam enervasem, dar suna telefonul. M-am cam speriat eu putin, dar tot amabil am raspuns. Cine era? Un domnidor care vroia si el sa faca un "mic" sondaj de opinie. M-a rugat frumos sa-i acord 10 minute din timpl meu si a inceput chestionarul. Trebuie sa recunosc ca m-am distrat copios avand in vedere ca intrebarile au fost legate de probleme locale si politice. Bineinteles ca trebuia sa fii prea prost ca sa nu-ti dai seama ca era vorba despre altceva, dar a dat de mine si a primit exact raspunsurile pe care le astepta. As fii putut sa-i inchid telefonul in nas, dar i-am apreciat efortul si faptul ca mi-a vorbit cu "dumneavoastra". Domne' avea tipul asta o voce de milioane. Cred ca daca vorbeam mai mult faceam si schimb de id [glumesc]. Oricum mai rar intalnesc voci barbatesti care sa-mi faca placere sa le ascult.
Abia astept sa-i mai aud vocea pentru ca mi-a promis ca mai suna. Mai are de facut asa zise sondaje la care voi participa cu mare placere.
Astept telefonul si rezultatul sondajului.

Niciun comentariu: