joi, 18 septembrie 2008

Pentru El


Mai devreme am refuzat o inviatie la un pahar cu suc si o portie de conversatie si ma simteam datoare cu niste scuze. Poate ca ar fii trebuit sa accept ca doar in masina e cald si bine si nu se compara cu frigul de afara sau cel din casa. Am cel putin satisfactia ca mi s-a uscat parul asa cum vroiam. Stii sta asa cret si e asa de moale, exact asa cum imi place mie si lui. Care el? Doar el pentru ca sunt multi ca el.

As vrea sa-i multumesc acestei persoane care in ultimele zile a fost langa mine, m-a sprijinit si m-a incurajat neconditionat. A fost a doua persoana care a reusit sa-mi fure un zambet si nu a fost deloc usor. Cred ca tu erai persoana la care trebuia sa ma descarc si sa ma gandesc de prima data. M-a ajutat sa iau decizii, sa gandesc obiectiv si sa-mi pun in balanta toate realizarile si esecurile din ultima vreme. Am constatat ca nu mai vreau sa lupt si sa traiesc in "obisnuinta" care defapt se numeste cu totul altfel, dar ma rog. Si am realizat ca daca vrei sa mergi mai departe in viata, nu te intreba mereu de ce? si cu ce am gresit?, ci spune "asa a fost sa fie" pentru ca numai conformandu-te cu trecutul poti trai prezentul.

Iar tie o sa incerc sa-ti dau sfaturile potrivite si sa te ajut sa treci peste, pentru ca eu cred ca meriti. Si promit sa te ajut sa descoperi macar o parte din universul femeilor. 23.00 cine ma iubeste? In ultima vreme numai la fix ma uit? Cred ca soacra.

Maine, eu la liceu, tu la Bucuresti. Noapte buna!

Un comentariu:

Secretara spunea...

Faza cu "soacra" e o gluma de-a mea constanta. Am specificat ca sa nu se inteleaga altceva. :)