joi, 24 decembrie 2009

Tu si tu

S-au intamplat atat de multe week asta, atat de multe incat m-au facut din nou sa intru in acea stare de confuzie. Sunt confuza pentru ca nu mai stiu daca voi doi sunteti adevar sau minciuna si asta din cauza faptului ca tu apari cand eu zic gata si a faptului ca Tu iti dezvalui si celalta fata de care eu am fugit mereu. Nu vreau sa va compar pentru ca si "tu" si "Tu" sunteti la fel de speciali pentru mine. Oricum cert e ca acum prioritatile mele sunt altele si imi doresc sa gasesc ceea ce caut de foarte mult timp; si am gasit o parte din "comoara" in Tine.
As vrea sa-ti multumesc pentru faptul ca atunci cand am avut mai multa nevoie ca niciodata de cineva care sa ma asculte, Tu mi-ai fost aproape si m-ai consolat spunandu-mi ca nu sunt singura si ca se poate si mai rau.
Mai exista inca persoane care stiu sa te faca sa te simti femeie.

* randuri scrise cu ceva timp in urma, dar care s-au mulat perfect prezentului. :)

Niciun comentariu: