vineri, 20 februarie 2009

Timpul intr-un fum de tigara


Ai simtit vreodata ca nu poti trai fara cineva?Ca timpul se opreste in loc atunci cand nu este cu tine, ca este aleasa(ul) inimi si ca iti doresti sa ramai vesnic alaturi de persoana respectiva? Si totusi...

EA-buna! Ce faci?

EL-buna!Bine.Sunt in pauza de masa si tocmai ma duceam sa imi iau ceva de mancare.

EA-Aa ce bine si eu la fel.Ce zici mergem sa luam masa amandoi? Mai stam de vorba, ne povestim ce am mai facut. Ce zici?

In urmatorul moment el duce tigara la gura, trage din ea si brusc ii revin in minte toate amintirile petrecute cu ea. O priveste. Nu stie ce sa zica pentru ca din dragostea pe care i-o purta nu a mai ramas nimic. Sta pe ganduri...mai trage un fum in timp ce ea inca asteapta un raspuns.Se mai uita odata atent la ea, dar de data asta fara sa isi dea seama o analizeaza din cap pana in picioare si in final da raspunsul: -Nu, nu pot.Imi pare rau si se gandeste imediat ce scuza sa inventeze ...evident una necredibila, dupa care isi vede mai departe de drum.Mergand usor se mai uita odata in spate si poarta un monolog cu el insusi...

-Doamne parca as fi stat de vorba cu o straina,nu cu cineva cu care am avut o relatie de ani buni.Parca ar fi o femeie oarecare de pe strada cu care am schimbat cateva vorbe.

TIMPUL...schimba oameni, schimba sentimente.Tot ce ne mai ramane din timp sunt amintirile si cele placute si cele neplacute.In mintea lui ramane totusi o singura intrebare:

-Oare cum ar fi fost daca am fi ramas impreuna?!

14 comentarii:

Secretara spunea...

Secretara incurajeaza "tinerele" talente. ;))
Intr-adevar: Oare cum ar fi fost daca am fi ramas impreuna? Cred ca multi ne punem intrebarea asta.Raspunsul e pierdut undeva in anonimat din pacate.

Anonim spunea...

Cum incurajezi tu tinerele talente ?

Secretara spunea...

Cizelandu-le ideile si incurajand sa scrie atunci cand au ce.

Anonim spunea...

Acum am observat ca e postat de altcineva. Sa-i fie de bine tigara atunci. Stia el ce stia de a refuzat.

Secretara spunea...

Avantajul persoanelor fumatoare: cat timp trag un fum au ragazul sa se gandeasca ce sa minta sau cum sa minta mai frumos.

Anonim spunea...

Este este.. :)) Avantajul secretarei care este ?

Secretara spunea...

Fara ea nu ar exista seful, seful caruia ea ii cunoaste toate dorintele.

Anonim spunea...

Pe ale mele le cunosti ?

Secretara spunea...

Le cunosc chiar si pe cele reduse la tacere,dar acum cu ce folos? :)

Anonim spunea...

Reduse la tacere ?

Anonim spunea...

Ma cunosti ? :)

Secretara spunea...

Las-o balta.Nu-mi place jocul. ;)

Anonim spunea...

Cine e cugetatorul de mai sus?

Secretara spunea...

Sa-ti raspunda chiar el daca stie bninteles. :)) Nu vreau sa dau informatii eronate. :))