vineri, 20 februarie 2009

Sah mat


Iar se lasa seara.Obosita merge la culcare lasandu-si trupul greu sa alunece in patul mereu mirosind a levantica. Atata liniste si atata negru o ingrozesc si simte un fior ce-o face sa tresara: parca se misca perdeaua, parca ii zambeste cineva din poza de pe noptiera, parca e cineva langa ea si parca totusi miroase a cafea. Ca de fiecare data i se pare…e doar lipsa lui.
A adormit zambind pntru ca stia ca o sa-l viseze iar, numai ca de data asta in loc de iarta-ma, te iubesc, imi cer scuze, el i-a spus “imi pare rau, dar eu ma retrag..”. Nu a avut nici macar curajul sa o priveasca in ochi.S-a ridicat si a plecat pe alt drum, lasand-o cu prea multe intrebari, dileme si sentimente. In alte circumstante poate ca ar fi plans, dar a zambit amar gandindu-se ca persoanele ca el nu merita nici macar sa te gandesti la ele. Si cand te gandesti ca a pierdut atat de mult timp agatandu-se de promisiuni si de iluzia ca poate de maine va fi mai bine. Mai bine pentru cine? Nu mai conteaza acum pentru ca ei nu ii mai pasa. L-a iertat pentru tot ca sa poata merge mai departe fara regrete, neimpliniri si esecuri. Nu o sa-l urasca niciodata pentru ca el este o mica parte din viata ei si pentru ca ea chiar l-a iubit.
Dimineata se trezeste devreme in zgomotul asurzitor al ceasului.Isi misca picioarele in asternuturi, isi aduna parul ravasit, se ridica si deschide fereastra. Inchide ochii, respira adanc pana ce aerul ii circula prin vene si isi aminteste ca astazi e joi. Isi face repede un dus, se imbraca cu cea mai vaporoasa rochita a ei…cea alba da. In toata zapaceala ei, inainte de a pleca a spart geamul ramei in care inca se afla poza lui (punct si de la capat).
In parc, langa domnul acela misterios o astepta un trandafir rosu.
Ei ii plac jocurile, iar lui provocarile.

43 de comentarii:

Anonim spunea...

Pentru ce l-ai iertat ?

Secretara spunea...

Pentru tot: imaturitate, infantilitate, vorbe aruncate fara sa gandeasca, jigniri, tradari. Si toate astea doar pentru mine.

Anonim spunea...

Atunci daca nu merita.. pentru ce ?

Secretara spunea...

Pentru ca eu sa pot merge mai departe fara regrete.Sunt atat de multe de spus,dar nu am sa le impartasesc unui anonim. ;)

Anonim spunea...

Nu e mai bine sa le impartasesti unui anonim ?

eu cred ca este.

Secretara spunea...

Depinde de la caz la caz.Mai ai si alte intrebari?

Anonim spunea...

Te deranjez ?

Secretara spunea...

Deloc. Afara ninge. ;))

Anonim spunea...

Si aici ninge. Ca in povesti chiar.

Secretara spunea...

Da...ale naibi povesti..Uite vezi in loc sa ma plimb, eu ma conversez cu un anonim. ;))

Anonim spunea...

Pai nu ai cu cine ? :)

Eu am si totusi ma conversez cu tine.

Secretara spunea...

Nu am spus ca nu am cu cine sa ma plimb. :P Important e sa-ti faca placere cu cine te plimbi. :)

Anonim spunea...

Asta cu placerea e subiectiva. Poate sa fie de decor insotitorul. Oricum nu o sa cunoasca aceleasi trairi ca si tine.

Secretara spunea...

Niciodata cand am iesit cu cineva nu l-am luat pe post de decor.Altfel nu as mai fi iesit. Si pentru mine chiar conteaza in compania cui ma delectez.

Anonim spunea...

asa ar raspunde orice fata.

Secretara spunea...

Te inseli crede-ma :)). Si oricum eu nu sunt "toata lumea". Eu sunt Secretara. :P

Anonim spunea...

chiar.. de la ce vine ?

Secretara spunea...

Cineva mi-a spus asa...Initial am fost dactilografa, dar deh mai evolueaza omu'. ;))

Anonim spunea...

Pentru un sef e importanta secretara. Sunt unii care sunt pierduti fara ea.

Secretara spunea...

Iar unii chiar nu le vad rostul. Le umilesc degeaba.

Anonim spunea...

Urat pentru ei.

De unde esti ?:)

Secretara spunea...

Din Giurgiu.Orasul in care toata lumea se cunoaste cu toata lumea.Uneori din fericire, alteori din pacate. :)

Anonim spunea...

:) e bine de stiut.

Secretara spunea...

Si totusi de nu iesi sa te plimbi si preferi sa stai sa schimbi impresii cu mine? ma rog printre altele :)

Anonim spunea...

Pentru ca am mintit. Nu am cu cine. si daca nu am cu cine, nu am d c. si daca nu am d c vorbesc cu tine.

Secretara spunea...

Da..inteleg.Ultima optiune din putinele, nu? ;)) Te invit la o incursiune pe mirc :)).

Anonim spunea...

Ce te face sa crezi ca am asa multe obtiuni ?

Secretara spunea...

Intuitia feminina sau experienta anterioara.Dc?Ma insel?

Anonim spunea...

nu te inseli.

Secretara spunea...

Draga anonimule esti un modest. :)) Cata liniste in jur.E tocmai buna pt durerea mea de cap.

Anonim spunea...

Modest am fost intotdeauna.

Te las cu durerea de cap.

Daca ma cauti o sa ma gasesti. Acolo.. in anonimat.

Secretara spunea...

Ma asteptam sa fii mai politicos, dar m-am inselat cu prima impresie. :)

Secretara spunea...

Ps.Nu am sa te caut in anonimat pentru ca as avea mult de munca. Iti dai seama intre cati anonimi ar trebui eu sa caut? Si in fond de ce te-as cauta? Iar tu daca vrei sa ma gasesti, cauta-ma printre fulgii de zapada.In curand se vor topi.Deci...
Secretara iti ureaza noapte buna!

Anonim spunea...

ti-am urmat sfatul si te-am gasit. Erai acolo unde se sfarseste lumea si incepe infinitul. Te-am recunoscut dupa zambet si dupa finetea mainilor. Erai tu. Singura.

O sa fie bine.

Secretara spunea...

O sa fie bine? Cui? In orice caz nu mie...

Anonim spunea...

:) aici te inseli. Mai ales daca crezi ca te discuti cu un anonim.

Secretara spunea...

Nu cred ca ma insel.Rolul anonimului ti l-ai asumat singur de la inceput.Si daca nu vb cu un anonim atunci cu cine vb?

Anonim spunea...

vorbesti cu mine. Si e de ajuns. Singura forma in care putem comunica.

Secretara spunea...

Vorbesc cu Tine..cu tine..cu Tine..at reiau intrebarea: ce o sa fie bine?

Anonim spunea...

totul o sa fie bine. Binele invinge :))

Cred ca e de ajuns pentru seara asta.

Vei afla mai multe pe parcurs, daca o sa mai scrii pe aceiasi tema.

Secretara spunea...

Da a fost suficient.Nu intotdeauda binele invinge raul.Nu ai citit si tu basmul ala in care imparatul moare?O sa ti-l spun eu pe parcurs.
Noapte buna!

Anonim spunea...

Si ce numeste ea joc si el provocare?
Ps. Ati mutat mess-ul aici? :))

Secretara spunea...

Depinde ;;).


Pai l-am mutat pt ca alte modalitati de comunicare nu exista. :))