marți, 8 aprilie 2008

Ganduri


Cum ai putea sa razi cand el te face sa plangi? Cum ai putea sa iubesti cand el te face sa-l urasti? Cum ai putea sa uiti cand el iti reaminteste? Cum ai putea fi fericita cand el presara cearta si lacrimi?

In fiecare adevar exista o minciuna. Se uita la tine, iti admira frumusetea, iti spune vorbe dulci, te alinta, dar stii bine ca ar vrea sa fii Ea. Te priveste si parca o vede pe Ea, i se deruleaza clipele frumoase petrecute impreuna, ar vrea sa o stranga in brate, sa o sarute, sa o simta, dar e prea tarziu. Ea a ramas prezenta doar in inima lui. Inchide ochii, ofteaza si iti spune ca i-a fost dor. Stii bine ca minte, dar il saruti si te minti si tu ca poate maine te va iubi pe tine.

Daca maine as pleca, te-as lasa, te-as uita crezi ca ti-ar pasa? Crezi ca mi-ai simti lipsa? Poate ai regreta doar discutii, cuvinte, sfaturi, dar eu? Cu mine cum ramane?.....Pastreaza-ma in cutia cu amintiri si iti promit azi, aici ca de acolo de unde voi fi imi vei auzi gandurile. Vantul va fi mesagerul meu. Asculta-l. Restul e tacere.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Sad thoughts...don't worrie be happy ( imi exersez engleza =)) ).