sâmbătă, 19 martie 2011

Ai putea daca ai vrea

Poate ca daca ar ploua afara te-ai gandi macar putin la mine pentru ca, daca iti aduci aminte, ti-am spus candva ca-mi place sa ma plimb prin ploaie. Parca te si vad cum din zilnica ta sobrietate te indrepti usor spre zambetul ala visator care iti tradeaza melancolia. Incerci sa iti creezi imagini perfecte in care noi doi am forma cel mai fericit cuplu, dar cazi. Nu faci nimic.
Desigur ca nu ai uitat ziua in care, cu o precizie de inginer mi-ai analizat fiecare linie a mainilor, fiecare unghie, incheieturile si venele. Ti-am luat fata in palme si ti-am zambit, dar m-am oprit pentru ca mi-am dat seama ca starnesc in tine dorinte. Am dansat atat de apropiati, atat de frumos, incat amandoi ne-am fi dorit poate sa nu se fi terminat inca melodia. Ti-am lasat fire de par pe tricou si mirosi numai a parfumul meu. Probabil ca oricare altul in locul tau m-ar fi sarutat, dar tu ai incercat pe cat ai putut sa iti inhibi aceasta dorinta. Apreciez.
Stiu ca vrei sa ma vezi, stiu ca vrei sa ma auzi, dar am si eu principiile mele. Ma stii doar.
Esti printre putinele persoane care pot fi in stare sa-mi readuca bucuria inapoi.

2 comentarii:

Nimeni spunea...

Îmi place foarte mult cum scrii. Te-am adăugat la blogroll :D

Secretara spunea...

Multumesc. :P