miercuri, 9 februarie 2011

Neincredere

Intotdeauna am considerat ca cel mai mare dusman intr-o relatie este neincrederea in celalalt. Acest lucru distructiv si daunator linistii dintre doua persoane aduce o serie de fapte involuntare care duc la distantare.
Mi s-a intamplat sa-mi pierd increderea in persoana iubita de nenumarate ori si nu mi-a fost bine. Incepi sa iti pui nenumarate semne de intrebare daca au mai existat si alte tradari sau minciuni de care tu din pacate nu ai aflat. Suspiciunea este la ordinea zilei, iar intimitatea celuilalt incepe sa nu mai existe. Scuzele obisnuite pentru o mica intarziere sau pentru indisponibilitate sunt doar inceputul unui vast scenariu in care partenerul este protagonistul. O intalnire cu amicii lui te fac sa crezi ca e o buna ocazie sa fie si o "ea" acolo, dar te consolezi repede dand muzica tare si nu iti mai bruiezi gandurile cu prostii.
Neincrederea duce la risipirea sentimentelor care pana mai ieri erau incontestabile. Ce sa te faci cu samanta asta care te roade si nu te lasa sa gandesti obiectiv? E vorba aici de vina cuiva sau doar de paranoia altcuiva? Probabil ambele.
Fa cumva si ajuta-ma sa am din nou incredere in tine! Simt ca ne indepartam. Ne-am pierdut?

Niciun comentariu: