joi, 1 aprilie 2010

Conversatii

P:ce mai faci? ai zimbit azi?
S:Da am ras toata ziua, desi in interior am fost putin trista.
P:De ce ai fost trista, daca nu sunt prea indiscret?
S:Uneori ma sperie prea multa fericire si cand ma obisnuiesc in sfarsit, cineva ma intristeaza.
P:Crezi ca in viata se poate iubi de mai multe ori?
S:Da, dar nu cu aceeasi intensitate. Iubim diferit de fiecare data.
P:Spuneai ca in viata se iubeste diferit,dar te intreb: marea iubirea poate aparea a doua oara?
S:Imi plac intrebarile tale pentru ca imi dau de gandit.Nu am iubt de asa multe ori incat sa pot raspunde, dar cred totusi ca marea iubire apare doar o data si isi are locul ei. Mai iubesti si dupa aceea, dar o parte din sufletul tau va ramane acolo.
P:Sunt de acord. Sunt amintiri care nu te lasa sa iubesti a doua oara...locuri, gesturi, cuvinte...
S:Ai intalnit a doua mare iubire?
P:Eram in prima cind mi s-a parut ca o intilnesc pe a doua. Nu am indraznit sa incerc. Acum, am ramas fara nici una.
S:Ori nu au fost mari iubiri, ori nu ai stiut sa le pretuiesti.
P:Stii, nu e suficient ce simti tu. trebuie ca si celalalt sa simta cu aceeasi intensitate.

Un comentariu:

Pifuneata spunea...

Perfect adevarat! Degeaba noi iubim cu tot sufletul daca pt celalat nu reprezinta nimic:(( Dar viata merge inainte...Cu siguranta iti vei gasi marea iubire, stai linistita! Toti avem o jumatate a noastra care ne "asteapta" si "apare" atunci cand te astepti mai putin!