duminică, 7 februarie 2010

Ce iarna! Ce viscol! Ce frig! Ce vreme! Mi-am facut o cana mare de ceai si m-am pus in pat pentru ca vreau sa citesc in seara asta. Demult nu mi-am mai rezervat aceasta placere care imi incarca mereu sufletul de povesti si care ma face sa ma deconectez de toate gandurile mele.
A fost o perioada destul de grea in ultima vreme: aceleasi certuri care fara sa vrei afecteaza, aceleasi persoane care pleaca in toiul petrecerii si revin in miezul noptii, aceleasi suparari infantile, aceleasi planuri nepuse in practica si desigur aceleasi dorinte pe jumatate implinite. Dar sa privim si partea plina a paharului: se putea si mai rau si intotdeauna e loc de mai bine. Poate ca si eu m-am schimbat putin: lucrurile care ma suparau inainte acum le privesc cu indiferenta si uneori sunt enervant de calma. Dar daca totusi cedez stii care imi e remediul si ce-mi aduce zambetul pe buze.
De maine o sa-mi reiau activitatea pe blog pentru ca doar sunt in vacanta. Acum va las. Noapte buna!

Niciun comentariu: