vineri, 15 ianuarie 2010

Casa celor 1000 de oglinzi

Cu mult timp în urmă, într-un sătuc, se găsea un loc cunoscut drept “Casa celor 1000 de oglinzi”. Un căţeluş mititel, vesel din fire, aflînd de acest loc, s-a hotărît să-l viziteze. Cînd a ajuns, sărea fericit pe scări şi a intrat în casă. S-a uitat pe hol cu urechiusele ridicate şi dînd din coadă. Spre marea sa surpriză, s-a trezit privind la alţi 1000 de căţeluşi fericiţi, care dădeau din coadă ca şi el. A zîmbit, şi a primit înapoi 1000 de zîmbete, la fel de calde şi prietenoase. Cînd a plecat, s-a gîndit: “Este un loc minunat. Mă voi întoarce să-l vizitez!”

În acelaşi sat, alt cîine, care nu era la fel de fericit ca primul, s-a hotărît şi el să viziteze casa. A urcat cu greu scările, cu coada între picioare, şi capul lăsat. Cînd a văzut 1000 de cîini neprietenoşi uitîndu-se la el, s-a speriat şi s-a zbîrlit pe spate, mîrîind. Cînd ceilati 1000 de cîini au început şi ei să mîrîie, a fugit speriat. O dată ieşit afară, s-a gîndit: “E un loc îngrozitor, nu mă mai întorc acolo niciodată”.



*folclor japonez

2 comentarii:

Christine spunea...

Superba povestioara...imi place mult.
De fapt imi place cam tot ce scrii:P caci iti urmaresc blogul de ceva timp.
Ce mai faci? Ai iesit din sesiune?

Secretara spunea...

Multumesc. :P
Sunt inca in sesiune. Mai am un examen si gata. Au fost prea multe si grele.In rest cred ca sunt cat de cat bine. :*