vineri, 16 ianuarie 2009

Fat-Frumos


Cate femei adunate astazi aici! Toate sunt imbracate in negru si poarta pe cap palarii mari negre, in picioare au niste pantofiori rosii adorabili, iar buzele lor rosii asteapta sa fie parca sarutate. Din intamplare ma aflu si eu printre ele pentru ca pana nu demult am crezut si eu in mitul lui Fat-Frumos calare pe calul lui alb. I-am adus astazi o coroana adorabila din trandafiri albi (pentru ca aia imi plac mie) de dragul vremurilor bune. Ne-am decis toate sa ingropam mitul asta ca sa nu ne mai imbatam cu apa si sa nu mai visam la lucruri imposibile. Si toate astea pentru simplul fapt ca am constatat ca nimic nu e perfect si intotdeauna pentru un gram de fericire trebuie sa renunti la altceva. Niciodata nu vom reusi sa gasim jumatatea ideala pentru ca de regula trebuie sa-i lipsesca ceva ce vom observa cu trecerea timpului.
Toate au visat sa intalneasca barbatul ideal: destept, cu niste studii din care sa-i fi ramas ceva in cap, cu o slujba buna, daca nu chiar patron la o firma la care nu trebuie sa munceasca prea mult, glumet, comunicativ, sa-i placa si lui copiii, sa nu aiba o mama cicalitoare si dominanta care sa-si bage nasul cam mult in viata lui, fidel si daca nu e fidel macar sa fie discret, sa aiba un vocabular adecvat standardelor ei, sa nu incerce sa-i combine prietenele, sa ofere mici atentii din cand in cand, sa nu fie zgarcit, sa arate oarecum bine si categoric sa fie mai intalt si mai mare decat ea pentru ca ei cica ii plac barbatii maturi, desi eu nu cred ca mai exista asa ceva si nu in ultimul rand sa o iubeasca, sa o respecte si sa spuna intotdeauna adevarul pentru ca ea mereu afla aproape tot.
Dar s-a schimbat sarmanul Fat-Frumos. I-au furat calul si i-au lasat in schimb o masina (mai frumoasa, mai urata, mai scumpa , mai ieftina, mai noua, mai veche..dupa posibilitatile fiecaruia) si se mai mira acum de ce nu mai e iubit pentru ceea ce este. Poate ca tot din cauza lui a devenit si Ileana materialista si mai greu de satisfacut. Ce a fost si ce a ajuns Fat-Frumos! Inainte il caracteriza decenta,dar acum a devenit un afemeiat si un nesimtit. Acum cu cat are mai multe domnisoare in palmares cu atat se considera mai valoros si mai plin de experienta si probabil asa ar crede si altii, dar nu si eu. A decazut atat de mult incat a ajuns sa ia infatisara unui portofel..si unde pui ca e chiar adorat in postura asta.
Candva chiar l-am iubit si eu, dar asta demult…abia daca imi mai amintesc. Promit dragule sa te vizitez si sa-ti spun cat de foarte bine imi merge fara tine pentru ca de data asta nu voi mai face compromisuri pentru cine nu merita.

Niciun comentariu: