luni, 23 august 2010

In noi cresc fluturi

Dimineata m-a gasit goala in camasa ta albastra, dar dimineata te-a gasit imbracat in saruturile mele. In casa e un miros dulce-amarui: miroase a iubire si a cafea. Tu ai facut-o? Mie nu-mi place cafeaua, dar tu o adori. O savurezi atent in timp ce imi analizezi miscarile: ies uda de la dus, imi scapa prosopul, imi aleg cu grija hainele si razi mereu ca nu ma pot decide ce bijuterii sa port. Uite, astazi am sa port inelul asta de la tine. Era aprilie..mai stii? M-ai intrebat sfios daca accept sa fiu sufletul tau pereche si m-ai lasat fara cuvinte. Din ziua aia am stiut ca am sa iti fiu alaturi mereu. Eu plec acum, tu ramai sa-mi simti lipsa. Seara ajung tarziu in noapte si stiu ca te gasesc dormind. Ma pun in pat langa tine si devenim soapte. Am in vene dor si respir dorinta. Ma simti? Hai iubeste-ma, atinge-ma, saruta-ma. Daca am locui impreuna, asa mi-as dori sa fie. Mai lasa-ma sa visez putin la viitoarea noastra fericire! >

6 comentarii:

Rocsandra spunea...

sublim :)

Ninu spunea...

ma intreb doar, de ce persoana care a scris Povestea nimanui crede ca e nimeni? Daca ar fi nimeni, nu ar trebuii sa nu se scrie nimic despre ea? sau sa nu scrie nimic? Doar o intrebare......

Ninu spunea...

am vrut sa-ti trimit un mesaj dar nu am stiut cum, si ti-am scris ca si un comentariu!

Secretara spunea...

Am intitulat blog-ul asa pentru ca nu am vrut ca accentul sa cada pe mine, ci pe povestile scrise de mine, povesti in care se regasesc si altii. Nu ma consider un nimeni, dar cred ca ce scriu eu reprezinta un fel de punct comun pentru mai multe persoane. Sper ca ai inteles. :)

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Lola. spunea...

imi place cum te exprimi.ma face sa nu ma opresc din citit.keep goin' :)